Služba je určena pro zákazníky společnosti E.ON Energie, a.s., odebírající elektřinu nebo zemní plyn. Je určena pro domácnosti i podnikatele, kteří odebírají elektřinu ze sítě nízkého napětí.
V případě, že máte o službu zájem, vyplňte následující registrační formulář.
Po provedení registrace vám zašleme potvrzovací e-mail a kliknutím na odkaz pro přihlášení do služby E.ON Energie24 dokončíte úvodní registraci.
Tato situace nastává v případě, když uživatel zadá při registraci chybně svou e-mailovou adresu. V tomto případě nás o tom informujte prostřednictvím e-mailu info@eon.cz. Důležité je sdělit nám jméno a příjmení, na které byla registrace provedena, a správný e-mail.
Změnit přístupové heslo do E.ON Energie24 lze pomocí tohoto formuláře.
V případě ztráty hesla je možné jej obnovit pomocí tohoto formuláře.
K ověření identity je nutné v registračním formuláři vyplnit správnou kombinaci identifikačních údajů, které najde každý zákazník na fakturačních dokladech za elektřinu nebo za zemní plyn (místa spotřeby a číslo variabilního symbolu).
V případě, že odebíráte od společnosti elektřinu nebo plyn ve více odběrných místech, stačí zadat kombinaci správných údajů jen pro jedno místo spotřeby za elektřinu nebo zemní plyn.
Uvedená služba je zákazníkům společnosti E.ON Energie a.s. v současnosti poskytována zdarma.
Typicky se může jednat o místo spotřeby typu chata, garáž a podobně. V takovém případě využijte funkce Přidání místa spotřeby v záložce Zákazník. Po ověření identifikačních údajů bude toto místo spotřeby do vašeho nastavení služby Energie24 přidáno.
V případě potíží se službou se obraťte na přidělenou kontaktní osobu (podnikatelé) nebo E.ON Zákaznickou linku 800 77 33 22, případně napište na: info@eon.cz.